Skuteczna i tania reklama małej firmy
Obecnie reklama w telewizji czy radio jest bardzo droga dlatego przedsiębiorcy małych firm muszą szukać alternatyw, aby promować własną firmę. Oto kilka z możliwości:
- miej klientów zanim będziesz przedsiębiorcą – jeśli jesteś w trakcie remontu starego budynku, w którym powstanie Twoja firma już teraz wywieś baner reklamowy obok budowli. Klienci, którzy będą przechodzić obok niego na pewno zwrócą uwagę i kiedy otworzysz firmę przyjdą zobaczyć.
- ulotki promocyjne – bezpośrednio przed otwarciem należy pomyśleć o kolportażu ulotek lub gazetek promocyjnych. Koszt takiej reklamy jest stosunkowo niewielki, a może w znacznym stopniu zwiększyć nasz obrót.
- reklama na kołach – prawie w każdym biznesie potrzebny jest środek transportu w postaci samochodu. Niezależnie czy posiadasz samochód osobowy czy dostawczy, możesz wykorzystać go jako powierzchnię reklamową.
- reklama w internecie – reklama poprzez własną stronę internetową jest obecnie najtańszą formą reklamy jeśli weźmiesz pod uwagę zasięg takiej promocji.
- potykacze reklamowe przy ulicy – to idealna i bardzo popularna reklama wśród lokali gastronomicznych, ale można wykorzystać ją również prowadząc inną działalność przy ruchliwej ulicy.